El problema, és que acabaràs la temporada sense admetre que et vas equivocar totalment la 1ª setmana jugant MOT, cosa que et va sentenciar per les següents 3-4 setmanes.
Creus fermament que aquella victòria val totes les derrotes que vindràn i no és així.
El 2n problema és que vas creure que al 2n partit podries guanyar si jugaves amb més esforç per tal de seguir pel bon camí i arreglar el teu primer error, i no la vas encertar... A seleccions no es pot guanyar després de mot.
El 3r problema ha vingut aquesta setmana, que has tornat a fer el mateix, jugar a més esforç per intentar trobar la mateixa solució, i no, no podràs guanyar. A més, no estic segur si has jugat Normal o has tornat a posar MOT veient que seria l'únic rival que podries guanyar.
Sigui com sigui, la setmana que ve tornaràs a cometre el mateix error si el tornes a jugar amb qualsevol cosa que no sigui relaxat.
Perdràs igualment, però com a mínim juga relaxat tots els partits que queden fins l'últim i despedeix la temporada amb un mot en condicions.
Però no, tu prefereixes culpar als altres, que si les Formes no son bones o que si els jugadors surten a la venta per les seleccions rivals... Comença a veure els teus propis errors d'una vegada i deixa de culpar als altres.
Creu-me que jo he estat moltes temporades a la sub21 d'Andorra amb plantilles molt inferiors a la que tens tu ara i jo també tenia jugadors que els seus mànagers no cuidaven la Forma, però noi, vaig treure més victòries de les que faràs tu.
Aquest és el major problema d'entrenar una micronació, que hi ha molts menys mànagers i per estadística costa més trobar-ne tants d'implicats com hi ha al teu país o al meu! Has de jugar amb allò que tens disponible i tu tens disponible una de les 2 millors plantilles que hem tingut les últimes 12 temporades.
Comença a fer bé les coses i admetre els teus errors, veuràs com les coses milloren si deixes de culpar els altres.