Preguntes malintencionades? Ja m'en foto jo de preguntes malintencionades a qui no li agradi la veritat que s'hi possi fulles.
Us recomano que us mireu la peli Primary Colors del John Travolta apa sigueu bons minyons i feu els deures
no mirem prim en errades comeses als comentaris del fòrum, si us plau, que tots hi tenim per perdre, sense anar més lluny algú ha possat "una altre" ... no més comentaris al respecte.
He dit jo que sigui dolent estar estudiant? Més aviat al revés, jo si pogués hi tornaria però es clar no vaig tenir les vostres facilitats per apendre l'idioma que m'identifica
Quan algún misstage us sigui dirigit a vosaltres o hi sortiu escrits fent-vos referència contesteu, sino estalvieu-vos les lletres. Ningú a possat en dubte que G3rjo sap jugar al BB, és més, jo em llegeixo totes les "intros" dels partits de la Ñ tant Sub com Absoluta i m'agrada la feina q fa.
No sigueu tiquismiquis si algú no vol ajudar millor que calli
El Gr'Flur és un llepafils encara que té bona intenció. (no li digueu que canvia la contraseña de red i em quedo sense internet jeje)