Gran joc el HT, jo també hi he jugat i en diferents etapes. Com bé dius l'estructura del joc és molt semblant a BB, si coneixes com funciona HT no tardaràs gaire a entendre com funciona BuzzerBeater.
1.- Ja t'han contestat gent amb molta més experiència que jo. Personalment a mi m'agraden molt les defenses i com que no em vull complicar la vida vaig a lo fàcil (que és inversament proporcional a lo rentable, com quasi sempre) i entreno a jugadors Interiors (Ala-Pivot i Pivots) en Defensa Interior principalment.
2.- Al Fil de "Primers Passos a BB"
(163970.1) trobaràs informació molt interessant sobre això i altres coses.
3.- Per mi (opinió molt personal) és un dels punts més fluixos de BB i necessita millorar. Invertir 10k a la setmana i posar un ciri a Sant Michael Jordan és suficient. ;)
4.- Com et deia abans, aquest tipus de joc tenen un denominador comú i és l'Economia per sobre de tot. Intenta que el que ingressis de TV i Botiga, que seran uns 90-95k a la setmana, serveixi per pagar quasi la totalitat dels salaris. Recorda que el Pavelló (l'Estadi de HT) és per on entren els calers ara al principi, estari bé primer invertir en augmentar la capacitat i després en comprar jugadors.
Salut i Força!!
Quim