Värst är väl att du troligen hade spöat båda de andra lagen om du fått den lottningen istället. Förvånansvärt dåliga betyg där...
Mycket intressant och givande att läsa kring dina tankegångar, tack för detRuggiga betyg, och du skulle som sagt varit klar favorit i en final. Full fokus på seriespelet för dig nu, och dina seriekollegor lär få det jobbigt mot dig med full fokus på serien!
Mycket intressant och givande att läsa kring dina tankegångar, tack för detRuggiga betyg, och du skulle som sagt varit klar favorit i en final. Full fokus på seriespelet för dig nu, och dina seriekollegor lär få det jobbigt mot dig med full fokus på serien!Vad jag kan se så var det ganska jämna betyg mellan Spånga och Joke, även om Joke har snäppet bättre. Med samma betyg i finalen så hade Jokehim varit favorit, men knappast klar favorit.
Tyvärr har du fel där. Sergey har vuxit ut och blivit min viktigaste spelare de senaste säsongerna
Tyvärr har du fel där. Sergey har vuxit ut och blivit min viktigaste spelare de senaste säsongernaBlir tufft å ersätta honom nu då ;)