Ik heb eigenlijk geen vraag maar gewoon een mededeling,ik heb vandaag wat risico's genomen om te investeren in 2 spelers,wat mij in totaal ruim 3 ton heeft gekost.
Nu heb ik heb ik nog ruim 1 ton over ,en aangezien ik me heb geplaats voor de playoffs,heb ik deze week ook nog spelers en staf kosten,dus hou ik na deze kosten nog zo'n 45 k over,en daarbij heb 3 spelers op de transferlijst gezet,wat me hopelijk nog ruim 1 ton oplevert aan transfersommen.
Ik ga er wel vanuit dat deze spelers voor deze bedragen wel kan verkopen,omdat ze niet echt duur zijn en toch voor bepaalde teams van waarde kunnen zijn.
Het is een beetje hoog spel wat ik speel,maar dat is ook het leuke om een beetje op het randje te balanceren van je vermogen,omdat ik denk wil ergens komen moet je soms wat risico's durven nemen,en dat heb ik nu duidelijk gedaan,ik zal in ieder geval niet in de schuld komen onder 500k ,want anders worden mijn beste spelers op de transferlijst gezet,dus dat probleem ga ik in ieder geval niet krijgen.Maar nu is het gewoon een beetje afwachten hoe ik uit deze situatie ga komen,en dat maakt dit spelletje wel boeiend.
Last edited by primoss at 1/22/2012 1:53:26 PM