In jouw eerdere reactie laat je uitschijnen alsof jouw spelers (en nog vele andere) wel degelijk in die ranking zouden staan, als ze maar voldoende wedstrijden zouden gespeeld hebben. Ik geloof nooit dat dat er veel kunnen zijn...
oei, dat was zeker de bedoeling niet. indien het zo overkwam wil ik mij excuseren.
Als ik mijn spelers wou promoten had ik er wel voor gezorgd dat ze allebei vermeld werden...
Neen, neen, zeker de bedoeling niet.
trouwens het is ook niet mogelijk ze te vergelijken. De leeftijd is veel te verschillend, en waarschijnlijk ook het gemiddeld aantal minuten dat ze per wedstrijden spelen (mijn spelers zitten allemaal tussen de 12 en de 28 minuten per wedstrijd). Ik ben mij ervan bewust om hoge cijfers te halen dat dit veel hoger moet.
De post was, zoals reeds gezegd gewoon bedoeld als zijnde informatief, over het feit van de rangschikkingen.
Ik heb ondertussen trouwens ook ontdekt dat ik het eerst fout begrepen had, en dacht dat jij sprak over de statistieken die je ziet als je Supporter bent. En daar had ik het eigenlijk ook over...
Nu merk ik dat je het gewoon had over de top 10 lijsten binnen onze divisie. Dus
my bad! Nogmaals mijn excuses.
Om misverstanden te vermijden ga ik mijn post editten om duidelijk te maken waarover ik precies spreek.
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.