BuzzerBeater Forums

BB België > Transferlist

Transferlist (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
8756.95 in reply to 8756.93
Date: 2/24/2009 1:40:00 PM
Overall Posts Rated:
99
Hyun-Min Park (6921597)

Weekly salary: $ 8 802
DMI: 29500
Height: 6'7" / 201 cm
Potential: star
Game Shape: respectable

Jump Shot: atrocious Jump Range: respectable
Outside Def.: pitiful Handling: mediocre
Driving: pitiful Passing: inept
Inside Shot: strong +1 Inside Def.: strong
Rebounding: strong Shot Blocking: respectable
Stamina: mediocre ↑ Free Throw: mediocre
Experience: atrocious

This player is on Hanguk's junior national team.

Auction Ends: 24/02/2009 21:30:39

Kev Wilde (6627308)

Weekly salary: $ 5 641
DMI: 47700
Height: 6'10" / 208 cm
Potential: allstar

Jump Shot: respectable Jump Range: inept
Outside Def.: pitiful Handling: respectable
Driving: awful Passing: mediocre
Inside Shot: strong Inside Def.: average +1
Rebounding: respectable +1 Shot Blocking: pitiful
Stamina: mediocre ↑ Free Throw: average
Experience: atrocious

Auction Ends: 24/02/2009 21:30:01

From: Cedric
This Post:
00
8756.96 in reply to 8756.95
Date: 2/24/2009 6:59:50 PM
Overall Posts Rated:
11
de ideale speler (4383048) voor in jullie team! en 't is echt een koopje als je naar zijn kwaliteiten kijkt!

Haalt gemakkelijk een rating van 10, met zelfs uitschieters tot 11 en 12!!

http://www.buzzerbeater.com/BBWeb/playerBox.aspx?PlayerID...

From: Sedrul
This Post:
00
8756.97 in reply to 8756.96
Date: 2/25/2009 3:13:04 AM
Overall Posts Rated:
00
Ik verkoop een zéér sterke power forward.

Afgelopen seizoen goed voor 13,4 rebounds/game in eerste divisie! Hij is daarmee de 5e-beste rebounder uit de eerste divisie.

Regelmatig ratings van 10 en 11 !!!

SUPERKOOPJE !

Engelbert Mairesse (892928) Power Forward
Owner:
Sedrul GC 75

Jump Shot: respectable Jump Range: pitiful
Outside Def.: mediocre Handling: atrocious
Driving: respectable Passing: mediocre
Inside Shot: strong Inside Def.: strong
Rebounding: prolific Shot Blocking: mediocre
Stamina: mediocre Free Throw: mediocre

This Post:
00
8756.98 in reply to 8756.97
Date: 2/25/2009 3:59:21 AM
Overall Posts Rated:
9696
quote verwijderd aangezien ik hem mis begreep, en mijn uitleg dus niet het gevolg kan zijn van wat er stond; Wat volgt gaat over de statistieken die je ziet bij spelers van managers die supporter hebben.
altijd met een dikke korrel zout nemen.
enkel spelers met voldoende wedstrijden komen in aanmerking voor die ranglijsten, en dat aantal wedstrijden is niet min.

Merendeel van de spelers bvb halen dat aantal wedstrijden niet (doordat hun manager hen veel roteert)! Met die spelers wordt dan ook geen rekening gehouden, maar ze zijn daarom niet slechter.

vette schuine tekst zijn aanpassingen. Tekst kwam niet over zoals bedoeld + ik had het eerst verkeerd begrepen!

Last edited by Lord of Doom at 2/26/2009 9:43:49 AM

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
8756.100 in reply to 8756.98
Date: 2/25/2009 1:48:02 PM
Overall Posts Rated:
00
Awel, LoD. Gaan we elkaars publiciteit een beetje afbreken, ofzo...?

Engelbert Mairesse was gedurende de twee seizoenen dat ik het kampioenschap won mijn vaste powerforward. Het is dus wel degelijk een dikke klassespeler. Niks te korrel zout, dus...

Het is enkel omdat ik mij onlangs versterkte met jong talent die ik wil optrainen dat ik hem van de hand doe. De ploeg die hem kan strikken zal zich dik in de pollekes mogen wrijven...

This Post:
00
8756.101 in reply to 8756.100
Date: 2/26/2009 5:18:22 AM
Overall Posts Rated:
9696
ik heb ook nooit beweerd dat hij slecht was, noch dat je HEM met een korrel zout moet nemen.

Ik heb gezegd dat die ranglijsten met een korrel zout genomen moeten worden.
... en als ik er nog eens over nadenk, omdat jij blijkbaar niet akkoord bent... dan blijf ik toch bij dit gedacht.
Als jij kan aantonen dat het niet waar is, be my guest. ;)

Ik geef even een voorbeeld:
Dialectos, die volgens de statistieken op 100% staat wat vrijworpen betreft, staat niet opgelijst, omdat hij te weinig competitiematchen gespeeld heeft.
Hij heeft echter wel een hele boel bekerwedstrijden gespeeld.
Nu is het zo dat hij in die bekerwedstrijden zeker niet alle vrijworpen gemaakt heeft. Maar die worden blijkbaar niet in beschouwing genomen.
m.a.w.
moest hij toch voldoende competitiematchen hebben zou hij onterecht op nr 1 in die lijst staan, omdat hij in totaal (beker inbegrepen) bvb op 0.900 zou staan, terwijl er misschien 5 zijn die beter scoren.

Dus net omdat er met een deel (toch ook belangrijke) wedstrijden geen rekening gehouden wordt, plus het feit dat niet alle spelers in aanmerking komen, wijs ik erop het met een korrel zout te nemen.

Het is zelfs best mogelijk dat als Mairesse in de beker gespeeld heeft en daar nog beter presteerde, hij normaal gezien nog hoger had moeten staan, omdat degene die nu boven hem staan misschien in de beker flopten, maar die niet ingerekend zijn.
Verder is er misschien eentje bij uit een reeks met allemaal bots, die daardoor ongewoon veel rebounds heeft kunnen pakken, maar eigenlijk helemaal niet zo goed is...

Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel met die korrel zout. Het werkt in 2 richtingen.

Ik zal nooit beweren dat Mairesse geen ster is. Ik heb zelf enkele keren de titel aan hem verloren.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
From: crabber
This Post:
00
8756.102 in reply to 8756.101
Date: 2/26/2009 7:29:02 AM
Overall Posts Rated:
00

Flynn Cox (4234715)
Center

Wekelijks Loon:
$ 7 172
DMI: 22300
Leeftijd: 24
Lengte: 7'0" / 213 cm
Potentieel: All-Star *
Vorm: redelijk

Jump Shot: zwak Shotbereik: erbarmelijk
Perimeter Verd.: zwak Balbehandeling: gemiddeld
Drijven: erbarmelijk Passen: zwak
Inside Scoren: bedreven Inside Verd.: redelijk
Rebounden: redelijk Blokken: zwak
Conditie: slecht Vrijworpen: uitstekend

Sean Wargnie (8147568)
Shooting Guard

Wekelijks Loon:
$ 3 618
DMI: 0
Leeftijd: 18
Lengte: 6'4" / 193 cm
Potentieel: All-Star

Jump Shot: gemiddeld Shotbereik: gemiddeld
Perimeter Verd.: gemiddeld Balbehandeling: erbarmelijk
Drijven: redelijk Passen: bedroevend
Inside Scoren: bedroevend Inside Verd.: matig
Rebounden: bedroevend Blokken: gemiddeld
Conditie: matig Vrijworpen: slecht

This Post:
00
8756.103 in reply to 8756.102
Date: 2/26/2009 8:39:57 AM
Overall Posts Rated:
00
2 18-jarige trainees te koop. Schaf ze aan nu ze nog vers zijn!

Edo Meulders (8147631)
Wekelijks Loon: $ 3 527
Lengte: 6'11" / 211 cm
Potentieel: Starter
Jump Shot: redelijk Shotbereik: matig
Perimeter Verd.: matig Balbehandeling: slecht
Drijven: bedroevend Passen: redelijk
Inside Scoren: matig Inside Verd.: gemiddeld
Rebounden: bedroevend Blokken: slecht
Conditie: matig Vrijworpen: zwak

Ervaring : erbarmelijk

François Neyens (8147632)
Wekelijks Loon: $ 2 420
Lengte: 6'9" / 206 cm
Potentieel: Starter
Jump Shot: erbarmelijk Shotbereik: gemiddeld
Perimeter Verd.: gemiddeld Balbehandeling: gemiddeld
Drijven: erbarmelijk Passen: matig
Inside Scoren: bedroevend Inside Verd.: gemiddeld
Rebounden: matig Blokken: zwak
Conditie: erbarmelijk Vrijworpen: gemiddeld

Ervaring : erbarmelijk

Climbing the BB-mountain. Destination: the top.
This Post:
00
8756.104 in reply to 8756.101
Date: 2/26/2009 9:12:21 AM
Overall Posts Rated:
00
LoD,

Het gaat mij ook niet om de waarde van dergelijke rangschikkingen. Die hebben altijd hun nuances, dat klopt.

Maar wat ik niet fair vind is het volgende:

In jouw eerdere reactie laat je uitschijnen alsof jouw spelers (en nog vele andere) wel degelijk in die ranking zouden staan, als ze maar voldoende wedstrijden zouden gespeeld hebben. Ik geloof nooit dat dat er veel kunnen zijn...

Voor alle zekerheid ben ik zonet even jouw centers en power forwards gaan bekijken, en er is er niet één die nog maar in de buurt komt van 13 rebounds per wedstrijd.

Was dat dan een leugentje om bestwil? Was dat omdat je op dit moment ook twee centers te koop hebt staan, en dat aan een veel duurdere prijs dan mijn top-powerforward? Who knows?

In ieder geval: laat ons deze tread in de toekomst gewoon gebruiken waarvoor hij dient: namelijk goede spelers die je wil verkopen in de schijnwerpers zetten. En niet om mekaar een beetje te gaan tegenwerken...

Voila, voor de rest veel respect voor jouw activiteit op het forum en voor BB in het algemeen. Ik wens je nog veel succes met de verkoop van jouw spelers. En ik ben zeker dat ook Engelbert Mairesse binnen zeer korte termijn ergens anders aan de slag is...

Vriendelijke groetjes,
Sedrul

This Post:
00
8756.105 in reply to 8756.104
Date: 2/26/2009 9:38:34 AM
Overall Posts Rated:
9696

In jouw eerdere reactie laat je uitschijnen alsof jouw spelers (en nog vele andere) wel degelijk in die ranking zouden staan, als ze maar voldoende wedstrijden zouden gespeeld hebben. Ik geloof nooit dat dat er veel kunnen zijn...

oei, dat was zeker de bedoeling niet. indien het zo overkwam wil ik mij excuseren.

Als ik mijn spelers wou promoten had ik er wel voor gezorgd dat ze allebei vermeld werden...

Neen, neen, zeker de bedoeling niet.
trouwens het is ook niet mogelijk ze te vergelijken. De leeftijd is veel te verschillend, en waarschijnlijk ook het gemiddeld aantal minuten dat ze per wedstrijden spelen (mijn spelers zitten allemaal tussen de 12 en de 28 minuten per wedstrijd). Ik ben mij ervan bewust om hoge cijfers te halen dat dit veel hoger moet.

De post was, zoals reeds gezegd gewoon bedoeld als zijnde informatief, over het feit van de rangschikkingen.
Ik heb ondertussen trouwens ook ontdekt dat ik het eerst fout begrepen had, en dacht dat jij sprak over de statistieken die je ziet als je Supporter bent. En daar had ik het eigenlijk ook over...
Nu merk ik dat je het gewoon had over de top 10 lijsten binnen onze divisie. Dus my bad! Nogmaals mijn excuses.

Om misverstanden te vermijden ga ik mijn post editten om duidelijk te maken waarover ik precies spreek.

Advertisement