Vil lægge ud med at sige tak til jer der stemte og var med til at gøre mig til landstræner.
Det er stort, og jeg ser frem til opgaven med stor spænding. Jeg har allerede fået lov til at mærke presset fra første øjeblik, da vi har en landskamp mod Sverige der starter om 15 min. Mere mere om den i næste post.
Den næste uge, indtil på fredag bliver travl, regner med en masse timer brugt på BB med at kigge på spillere, og få noteret skills ned, da holdånden bliver nulstillet på fredag. Og vi får brug for al den holdånd der kan skrabes sammen til den kommende EM turnering.
Et opråb til alle jer derude der mener i har potentielle NT spillere, send mig en besked med skills så kigger jeg på ham. Jeg har overvejet at opstille nogle minimumskrav, men har i første omgang valgt ikke at gøre det, da jeg ikke vil afskrække nogen fra at skrive. Mit første indtryk er at der mange åbne pladser at kæmpe om.
Nå men nu er der

Jeg vil være online på chatten hele kampen, til dialog om NT, træning taktik, vind og vejr, så kig forbi.
Mvh Funzip