BuzzerBeater Forums

BB Nederland > non BB - NBA

non BB - NBA (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
215673.990 in reply to 215673.989
Date: 5/17/2017 4:59:06 AM
Overall Posts Rated:
8181
Yes, vannacht first pick in de aankomende draft gekregen, dus te toekomst is nog iets rooskleuriger geworden :)

Voor de aankomende series zullen we zien. Tot zover zijn de Cavs ongeslagen in de playoffs, maar ik heb er vertrouwen in dat dit niet de uitkomst zal blijven. Ook gedurende de regular season games zijn de Celtics niet voor niets op de eerste seed terecht gekomen, er is geen team aan de oost kant geweest die ze niet hebben verslagen dit seizoen.

Het zal geen sprookje worden voor banner 18 dit seizoen (denk ik), maar alle ervaring en vechtlust in deze series brengt ze weer wat dichterbij. Voor de komende seizoenen ben ik razend enthousiast (fanboy, out)!

This Post:
00
215673.991 in reply to 215673.990
Date: 5/17/2017 5:56:07 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14031403
Ja dat ze het goed doen en het waarschijnlijk alleen maar beter wordt ben ik zeker met je eens!

Enig idee wat ze met de draft gaan doen? Gaan ze voor Fultz of Ball of voor een positionele need zoals Jackons op SF? Dat laatste lijkt me wat onwaarschijnlijk. Ik denk zelf dat als ze de pick zelf gebruiken wel voor Fultz gaan, maar denk dat er ook een redelijke kans is dat ze een trade maken toch?

From: J-Freak
This Post:
00
215673.992 in reply to 215673.991
Date: 6/27/2017 2:53:49 PM
Overall Posts Rated:
300300
Graag jullie draftreacties. 5 jaar geleden begonnen met het NBA forum. Nog 8 berichten nodig om de 1000 te halen. Dat moet toch lukken!

Last edited by J-Freak at 6/27/2017 2:54:23 PM

This Post:
11
215673.993 in reply to 215673.992
Date: 6/27/2017 4:25:40 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Ik ben erg ontevreden over de draft van mijn favoriete Pacers. De hele situatie met George is een rommeltje. Hij heeft de franchise echt pijn gedaan en heeft geprobeerd veel van zijn waarde kapot te maken.

Mijn verwachting was dat ze Thaddeus Young zouden ruilen voor een pick tussen 15-20 en zich gingen richten op de toekomst. Toen OG Anunobi beschikbaar was terwijl ze aan de beurt waren, was ik zo hard aan het duimen. Vervolgens ging mijn xbox-controller om half 4 's nachts bijna door de ruit. TJ Leaf. Ik ben zelden zo teleurgesteld geweest. Dat vervolgens in de 2e ronde nog een first-round talent binnen komt, verzacht de pijn ietwat. Daarnaast had ik gehoopt dat ze met de pick die voor Young beschikbaar was zouden gokken op Giles. Als die heel blijft had hij veel mensen kunnen verrassen, ware het niet dat het nu bij de Kings zit en het nu waarschijnlijk een drama gaat worden. De Kings hebben Mclemore ook al kapot gemaakt, terwijl dat ook een All-star Talent is.

Een deal voor PG waarbij de Pacers nog een goede pick hadden kunnen krijgen met wat toekomstige picks+talent, dat zou ideaal zijn geweest. Jonathan Isaac, OG Anunobi en Harry Giles. Dat was een mooie rebuild geweest. Helaas

This Post:
00
215673.994 in reply to 215673.993
Date: 6/28/2017 4:14:45 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
531531
Second Team:
The Milk
Misschien nu DMC weg is bij de Kings dat daar de sfeer wat beter wordt. Stauskas was misschien geen toekomstige All Star maar heeft wel erg geleden onder zijn eerste seizoen(en?) bij de Kings (https://www.reddit.com/r/nba/comments/5v777j/zach_lowe_demarcus_cousins_ruined_nik_stauskas/).

Qua PG vraag ik mij af of het niet toch ook helpt dat de Pacers nu 100% zeker weten dat ie volgend seizoen gratis zou vertrekken. Kevin Durant hebben we in OKC gewoon voor 0,0 moeten laten lopen omdat we dachten dat de kans groot was dat ie weer zou tekenen terwijl hij blijkbaar al tijdens het seizoen aan het appen was met zijn toekomstige teamgenoten. Voor PG zullen jullie in ieder geval meer krijgen dan dat.

Voor OKC was de draft niet heel bijzonder. Even snel een filmpje gekeken van hun draft en ziet er leuk uit maar zal het team niet echt veranderen eerste seizoen. Ben benieuwd of ze via trades of free agents een tweede sterspeler kunnen halen. Blake Griffin misschien? Kevin Love in een 3-way trade met Pacers en Cleveland?

Crunchy! If you eat fast enough

This Post:
00
215673.995 in reply to 215673.994
Date: 6/28/2017 4:47:51 AM
Overall Posts Rated:
300300
De Bucks hebben met DJ Wilson een behoorlijk risico genomen. Hij heeft nog weinig bewezen, maar hij kan zich hopelijk goed ontwikkelen. Ze hadden liever Bam Adebayo gehad, maar die was al gekozen en ik had eerder gehoopt op Harry Giles. Ben ook niet blij dat Greg Monroe gekozen heeft om er nog een seizoen bij te blijven voor 18 miljoen. De Bucks hebben nu amper budget over om er een goede speler bij te halen en zullen denk nog wel proberen een trade te maken met bijvoorbeeld Henson. Als laatste ben ik benieuwd of Jabari Parker goed kan genezen van zijn 2de ACL blessure. Duurt nog zeker tot de allstar break voordat hij terug komt :(

Last edited by J-Freak at 6/28/2017 4:50:35 AM

This Post:
00
215673.996 in reply to 215673.994
Date: 6/28/2017 5:13:59 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14031403
De Kings hebben zowaar een keer een goede draft gehad en zelfs een slimme trade gedaan, maar ben benieuwd of ze dat door kunnen zetten inderdaad. Zo'n speler als DMC in een franchise als de Kings is echt een recipe for disaster.

En George die weg wil bij de Pacers is erg zonde maar that's life als je niet kan meedoen met de grote jongens en er ook niet echt een grote vooruitgang in zicht is. Schrale troost is inderdaad dat hij het in ieder geval van te voren laat weten zodat ze er nog iets terug voor kunnen krijgen. TJ Leaf vond ik geen slechte pick, komt uit een goede school en heeft volgens mij een goede work ethic, wat ik een van de belangrijkste aspecten van een rookie vind want daarmee kan hij aan zijn zwaktes werken.

Ik vond de Butler trade wel echt een geniale move voor de Wolves, die hebben alleen nog dedicated 3PT shooters (een stretch 4 en een 6th man wing) nodig en ze hebben een jong sterk team.

Ook heel benieuwd naar de Sixers die ook een geweldige core hebben met Fulltz, Simmons en Embiid. Zal vallen en opstaan zijn, maar daar zit zoveel potentie in!

Verder goeie draft picks vond ik:
#6 Jonathan Isaac (ORL) superveel lange termijn potentie
#9 Dennis Smith Jr (DAL) explosief maar ook slechte decision making, krijgt een grote rol dus wordt interessant
#11 Malik Monk (CHA) niet zozeer dat Monk geweldig is maar wel als je hem op 11 nog kan oppikken
#13 Donovan Mitchell (UTA) undersized my ass met 6'10" wingspan en 40+ inch max vert (goeie trade ook)
#23 OG Anunoby (TOR) super atleet die nog wat meer aan z'n schot moet werken, maar zit er wel in

This Post:
00
215673.997 in reply to 215673.993
Date: 6/28/2017 10:46:42 AM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
De tweede ronde picks van de Pacers zijn geweldig als beide spelers geen last krijgen later van de blessures die ze nu hebben. Beiden werden ooit top 20 geprojecteerd.

Leaf is denk ik een gok. Hij komt vanUCLA net als Ball en er wordt gezegd dat hij de beste aanvallende skills van dat team had. Ik verwacht dat de Pacers zodra George weg is, Ook afscheid zullen nemen van Ellis als ze een fatsoenlijke SF terug krijgen.

Lance wordt de pg, met glenn robinson, nieuwe sf, young en turner als starters. Leaf vanaf de bench, samen met nog een zooitje goedkope spelers. Wordt denk ik geen leuk seizoen voor de Pacers, maar beter snel je verlies nemen, wat jonge spelers kansen geven en hopen dat je weer een net team kan bouwen rond Turner.

Only in the dark, we succeed!
This Post:
00
215673.998 in reply to 215673.992
Date: 6/30/2017 3:24:57 AM
Overall Posts Rated:
327327
Ik heb me dit jaar weinig bezig gehouden met de draft. Ik ben uiteraard met name benieuwd wat Hayward gaat doen. Gaat hij blijven of kiest hij toch voor een ander avontuur?

Als hij vertrekt zijn we weer bijna terug bij af na jaren voor opbouwwerkzaamheden. Utah is simpelweg niet heel aantrekkelijk voor spelers waardoor we het echt moeten hebben van het opleiden van talenten om sterren in het team te krijgen.

This Post:
00
215673.999 in reply to 215673.998
Date: 6/30/2017 3:55:01 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14031403
Ik zou het wel zonde vinden als hij weg gaat inderdaad, als Favors niet zo banged up was dit seizoen hadden ze best na GSW en SAS de beste overall record kunnen hebben (scheelde nu al slechts 4 wins t.o.v. #3 Houston). Nu CP3 bij de Rockets zit zullen ze die niet voorbij gaan, maar de Clippers daarentegen wel dus denk dat ze nog steeds een goede kans op een top 4 seed maken als hij blijft. Bij Boston zal de finals halen wel makkelijker gaan, maar weet niet of het ook per se een sterker team is.

This Post:
00
215673.1000 in reply to 215673.999
Date: 6/30/2017 7:13:29 AM
Overall Posts Rated:
300300
Eindelijk dan bericht nummer 1000! Ik zal een nieuwe openen.