Hello guys.
My name is Victor. I'm from Spain and I'm asking for your vote as a U21NT. I'm really sorry because I don't speak Danish however, thanks to Google Translator I can provide a candidate speech in your language. (I'm sure it contains lots of grammar mistakes. Sorry again)
Godmorgen,
Mit navn er Victor, og med denne besked beder jeg om jeres stemme til at blive den næste træner for jeres lands U21-landshold. Først og fremmest vil jeg gerne forklare årsagen til, at jeg har besluttet mig for at stille op til posten i Danmark.
Siden august sidste år har min datter studeret i jeres land. Oplevelsen indtil nu har været fantastisk. Uddannelseskvaliteten, livet på campus, kulturen og de personlige relationer... Alt er vidunderligt.
Jeg tilbragte selv et par fantastiske dage i august og planlægger at besøge Danmark regelmæssigt i det kommende år.
Som et tegn på min taknemmelighed vil jeg gerne dedikere min fritid til at arbejde for landsholdet.
Min plan fokuserer på at koordinere træningen for så mange spillere som muligt, forsøge at sætte så meget gang i det nationale forum som muligt for at skabe et solidt fundament af managers, der er interesserede i at hjælpe holdet som scouts af modstandere, finde samarbejdsklubber (eller fødekæde-klubber) osv.
Har I spørgsmål eller tvivl, er I meget velkomne til at skrive til mig.
Tak for jeres opmærksomhed. Vi ses snart.