BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 Ehdokaspuheet / National Team Speeches

U21 Ehdokaspuheet / National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
44402.2 in reply to 44402.1
Date: 8/13/2008 2:11:14 AM
Overall Posts Rated:
587587
Tämä puu on U21-ehdokkaiden vaalipuheille. Jokainen ehdokas saa kirjoittaa puuhun yhden puheen. Muuta keskustelua ei sallita. Säännöt (44401.1) ja vaalikeskustelut (44403.1).

This Post:
00
44402.3 in reply to 44402.2
Date: 8/13/2008 5:03:53 AM
Overall Posts Rated:
22
Tervehdys!

Avaan jälleen ehdokkaiden suunvuoron, kuten miestenkin maajoukkuevalmentajan vaaleissa. Eli olen Laurinkatu utd:n manageri ja lähdin jälleen ehdokaskilpaan mukaan kun tuo edellinen maajoukkuevaalin tulos jäi niin lähelle. No Naicou on hoitanut hommansa tyylillä.

Lyhyt esittely: Laurinkatu on ollut mukana kaudesta 3. Takana kaksi nousua ja kaksi cup-kannua eli menestystä. Edelliskausi oli pokaaliton, muttei silti pettymys, joukkueen nuorennusleikkaus ja treeninvaihto onnistui ja kuitenkin jonkinmoinen iskukyky säilytettiin kentällä.

Odotukset tulevasta pestistä: Pestistä tulee hankala sillä parhaat nuoret pelaajat mennee edelleen miesten joukkueeseen eli jokunen kausi pelattaisiin varmasti "jämämiehillä". No Suomenkin taso alkaa oleen kohtuullinen vaikka maajoukkueranking suhteessa käyttäjiin edelliin turhan alhainen, joten menestystä pitäisi tulla. Toisin enemmän kokeiluja taktiikoissa peleihin, enemmän "roolipelaajia" vastustajien mukaan. Kerran hyvä, aina hyvä taktiikka ei ole paras taktiikka pitkässä jouksussa. Eli pistäkäähän äänenne jarkjokelle.

This Post:
00
44402.4 in reply to 44402.3
Date: 8/13/2008 6:32:57 AM
Overall Posts Rated:
2626
Tervehdys

Jälleen mukana ehdokkaana ja halukkaana luotsaamaan Suomea maailmankartalle.
Olen ollut mukana kaudesta 3 lähtien pääsarjassa Handicapsin valmentajana ja myös kaudet 3 (11 ottelua), 4(11 ottelua) ja alun 5(1 ottelu) maajoukkueen valmentajana. Maajoukkueen peräsimessä olin 23 ottelun ajan jona aikana Suomi voitti otteluistaan 13 ja hävisi 10 eli positiivisellä voittosuhteella päästiin minun aikanani.

Odotuksia mahdolliselle pestille näen yhteistyön Naicoun kanssa lähteä yhdessä kehittämään nuoria pelaajia eteenpäin ja näin myös edistää tulevina vuosina nuorten nousua miesten joukkueeseen ja menestykseen.
Tavoitteenani on saada kasaan joukkuen jossa on tulevaisuuden tähtiä ja pyrkiä näin tukemaan yhteistyössä aikuisten maajoukkuetta. Mielestäni lähtökohdat tälle joukkueelle on erittäin hyvät, koska nyt joukkueemme lähtee samalta viivalta muiden maiden kanssa. Miesten maajoukkuehan perustettiin vasta kaudella 3 kun suurin osa muiden maiden joukkueista oli jo pelannut kaksi kautta, joten takamatka oli melkoinen.

Toivon, että te äänestäjät osaatte tehdä valintanne oikein ja haluatte saada joukkueelle valmentajan joka antaa tekojen näkyä, turhien lupausten ja selittelyjen sijaan.

-Oldtimer-

From: Pleksi
This Post:
00
44402.5 in reply to 44402.4
Date: 8/14/2008 10:10:17 AM
Trauma Basket
II.4
Overall Posts Rated:
2828
Second Team:
PTSD Basket
Terve,

Olen siis pääsarja joukkueen Rauma Basketin valmentaja. Olen pärjännyt hyvällä ja tasaisella menestyksellä kaikki kolme kautta pääsarjassa voittaen joka kausi oman konferenssini runkosarjassa. Minulta löytyy pelistä kokemusta sekä intoa valmennusta kohtaan. Oma aktiivisuuteni pelissä on korkea, sillä käyn pelissä useita kertoja päivässä.

Päätavoitteeksi nostaisin nuortenlupausten kehittämisen sekä ehdottomasti pärjäämisen muita maita vastaan. Olen valmis tekemään yhteistyötä halukkaiden kanssa, jotta saamme joukkueen pärjäämään. Jokaiseen peliin panostetaan vähintään se täydet mitä normaalilla peluuttamisella voidaan saada. Kenellekkään ei anneta ilmaisia voittoja vaikka vastustaja olisikin sitten materiaaliltaan parempi.

Nyt hyvät suomalaiset BB-pelaajat, valinta on teidän käsissänne. Paras ehdokas voittakoon.

Pleksi

From: Hermu
This Post:
00
44402.6 in reply to 44402.5
Date: 8/14/2008 11:32:17 AM
Overall Posts Rated:
00
Eli lähdin nyt itsekkin tähän valmentajakilpaan. Alkava kausi on itselleni toinen kokonainen kausi, ensimmäisellä joukkueeni nousi melko vaivattomasti sarjatasolta ylöspäin. Aktiivisuuteni pelissä on hyvää, sillä käyn täällä lähes poikkeuksetta joka päivä, maajoukkuepestin tullessa tietysti nostaisin määrää. Tästä olisi mahdollisuus saada omistautuva sekä kokeiluja kaihtamaton koutsi nuorten maajoukkueelle, joten äänestäkääs Hermu voittoon, Suomi voittoon!

From: Bunter
This Post:
00
44402.7 in reply to 44402.6
Date: 8/14/2008 2:41:05 PM
Overall Posts Rated:
2323
Moi!

Tässä myös se minun "vaalipuheeni".

En lainkaan epäile etteikö täältä Suomen BB-managereista parempaakin löydy huolehtimaan junnu-joukkueen menestyksestä, mutta löytyykö sellaista nykyisistä ehdokkaista?

Pari kautta on tullut omaa joukkuetta luotsattua menestyksekkäästi ja kovasti myös osallistuttu keskusteluihin sekä Suomessa, että Globalilla, välillä pikku hiprakassa niissä jopa "pieniä" ylilyöntejä tullut tehtyä. Tärkeintä on se, että sydän on mukana pelissä!

Nuorisojoukkueen menestyksen avain tulee pitkälti olemaan siinä, miten saadaan parhaat mahdolliset juniorit maailmalta kasattua joukkueeseen. Mikäli tulen valituksi niin käytän siihen runsaasti aikaa ja vaivaa. Toivottavasti siihen on apuakin saatavilla.

Vastustajat tulee ennen matsia scoutata perinpohjaisesti sekä taktiikan, että pelaajien kykyjen osalta ja laatia niiden avulla vastustajan tappava taktiikka omalle joukkueelle.

Miesten maajoukkueen NaiCoun, kuten muidenkin aktiivisten BB-managareiden kanssa uskon vahvaan yhteistyöhön ja -henkeen

Myönnän käyttäväni nykyisiä apuohjelmiakin suuntaa antavina apuvälineinä, mutta samalla pyrin itse kehittämään tarkempia menetelmiä pelaajien kykyjen arvioimiseen.

Henkilökohtaista tietoa sen verran, että olen entinen Suomen nuorten koripallomaajoukkueen pelaaja (olisko tässä nyt meriittiä? :), ja työskentelen IT-alalla. Opiskellut olen mm. tilastotiedettä yliopistotasolla. Matkustan kohtuullisen paljon, mutta aina läppäri (Huom! ei Apple-merkkinen) mukana. Majoitus valitaan siten, että verkkoyhteys yötäpäivää saatavilla. Loggautuneena BB:lle päivittäin monta kertaa, jopa yölläkin joskus pitkiä sessioita!

Valitkaa oikein! Ken se oikea sitten onkin?





Last edited by Bunter at 8/14/2008 3:35:35 PM