Termos! ensinnäkin,
Possu
itsellä ei ole mitään ässiä hihassa, tuskin kenelläkään muulla on, koitan ainakin tehdä maajoukkueesta itseni näköisen joukkueen, tuskin siihen tulee suuriakaan muutoksia, jatkan sillä tiellä mitä zafman on viitoittanut, paras mies taktiikkaan sopien pelaa. Toki yritän katsoa parhaat pelaajat sinne maajoukkuerinkiin mukaan, joiden katson siellä muiden maiden parhaita vastaan pärjäävän.
Jartsa34
Pyrin saamaan heidät maajoukkueeseen sekä sorvaamaan heidän treeninsä sellaiseksi joka tyydyttäisi minua sekä pelaajan manageria. Koetan myös saada pelaajan managerin ymmärtämään että he itse saavat pelaajastaan eniten irti siten että pelaaja on parhaassa kunnossa. ainakin omasta mielestäni on hieman tyhmää peluuttaa pelaajaa liikaa ja saada hänet huonoon kuntoon --> oman joukkueen pelit menevät perseelleen sen takia. Toki täytyy ymmärtää että jos ottelu menee jatkoajalle/ pelaaja saa vahingossa liikaa minuutteja, niin se on inhimillistä. Periaatteessa ei NT valmentaja voi siihen vaikuttaa millään muulla tavalla kuin sillä että ei oteta miestä maajoukkueeseen mukaan/ tai sitten toivotaan ymmärrystä sieltä. Toki posti on tärkeä osa viestintää joka tapahtuu pelaajien managereiden kanssa ja sitä käytetään niin paljon kuin mahdollista.
D. Mirosavljevic
Olisin itse ainakin mukana ja pyrkisin saamaan jokaiselle paikalle yhden avustavan miehen mukaan, jos suinkin vain mahdollista. Antaisin miesten/naisten tehdä työtä luottaen heihin ja he varmasti kertoisivat minulle jos jotain uusia lupauksia, joita en huomaisi niin antaisivat vinkkiä minulle ja katsoisin onko heillä mahdollisuuksia maajoukkueeseen.
Eight Wonder
Toki on spesialisteille käyttöä, etenkin maita vastaan joilla on joko takakenttä tai etukenttä todella kova ja tietää millä he tulevat pelaamaan. kyllähän maajoukkueessa on muutamia spesialisteja tälläkin hetkellä, Metsi, Strömberg, Mathiasson mm. ja kuitenkaan liikaa ei voi antaa periksi noissa taitovaatimuksissa, jos tulee liikaa toisaalle takkiin.
LA-NaiCou
Toki GARY saisi alottaa kaikki pelit, jos hän vain sopisi taktiikkaan ;) ja et peluuta häntä liikaa.
Siinä tuli pitkä lista juttua, toivottavasti joku sai ainakin tyydyttävän vastauksen itselleen, ja jos en muistanut johonkin vastata, laittakaa uusintaa tulemaan!
Last edited by ietu at 6/30/2010 5:12:28 AM