Jos sinut valittaisiin maajoukkuevalmentajan pestiin niin kumpi peli olisi sinulle ykkössijalla Hattrick vai BB vai kenties jokin toinen nettipeli, jota pelaat? Mikä peli näistä on sinulle ollut ennen tätä vaalia ykkös sijalla?
HT ja BB on mun ainoot pelit. Pikkuhiljaa (viimeisen BB-kauden aikana lähinnä) paino on siirtynyt yhä enemmän ja enemmän BB:n puolelle ja ainut syy, miksi HT:ssä määrällisesti olen enemmän on sen puolen paljon laajemmat foorumit - täällähän tätä juttua on paljon vähemmän, mutta yritän olla aktiivisesti mukana.
HT ei kuitenkaan tarvitse tällä hetkellä niin paljoa huomiota - mulla on joukkue käytännössä kasassa muutamaksi kaudeksi eteenpäin eikä noita kokoonpanojakaan tarvitse tällä hetkellä hirveästi pohtia. Eli aika selkeää toi meininki on.
Riittääkö teidän oma innostuneisuus tähän pestiin vai loppuuko puhti valmentajakauden puolivälissä jos jatkopaikkaa ei jostain syystä saavutettaisi?
Riittää. Jos tuntuu, että strobovalot ja savukoneet ei enää riitä, niin siinä vaiheessa otetaan discopallot käyttöön.
Omaatteko mielestänne riittävän tieto- taktiikkataidon, jota maajoukkuevalmentajalta odotetaan?
Jonkun aikaa mietin, että viitsinkö työntää lusikkani mukaan tähän soppaan - pärjäisinkö isojen poikien leikeissä. Tulin siihen tulokseen, että enköhän.