47-50k veikkaisin... mutta saas nähdä. En osaa tosiaan yhtään suhteuttaa paljon palkka noilla treeninostoilla nousee, kun pyrin tekemään miehestä tasapuolisempaa peluria.
http://personal.inet.fi/koti/pakitcup/BBpalkka.xls
No nyt pitäisi toimia.
Totuus näköjään oli hieman vajaa 54 000 ja tuo taulukko antoi hieman päälle 45, joten aikamoinen heitto tuossa on. Onhan tuo vain osviittaa antava ja varmaan vielä kalibroinnin alla, mutta kiva lisä peliin ja spekuloitiin.
Okei - käsittääkseni tuo Josef_Ka (jonka kaavat siis olen vain laittanut Exceliin) on saanut melko tarkkoja arvioita tuolla.
Itselläni näytti Joutsenlahdelle 31k - todellisuus 34k
Salonrannalle sitten näytti 20k - todellisuus 21k
Tams näytti 17k - todellisuus 18k
Angulo - heittoa 20$
Eli itse sain kyllä aika tarkkoja arvioita.
Veikkaisin, että sulla on Himasella ainakin joku taito (ehkä useampikin) selvästi jo lähempänä seuraavaa taitoa. Lisäksi laskurin antama virhe varmasti suhteellinen joten isompi ero mitä ylemmäksi mennään. Ja toisaalta noi mun esimerkit on kaikki PF-C -pelaajille; voi tietysti olla (ja varmaan onkin), että kaava pitää paremmin paikkaa tietyillä pelipaikoilla tai tietyillä taitoyhdistelmillä.
Anyway, koitin tehdä tuosta ihan yksinkertaista nettisivuakin, mutta se nyt ei onnistunut... :( HTML-editorissa (joo, ne on kuulemma hirveitä, mutta omat taidot rahalliset) kyllä laskee arvot nätisti, mutta netissä ei sitten enää. Pitää katsella taas joskus.