BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Speeches / Ehdokkaiden vaalipuheet

National Team Speeches / Ehdokkaiden vaalipuheet (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
29196.2 in reply to 29196.1
Date: 5/8/2008 2:54:10 AM
Overall Posts Rated:
587587
Tämä puu on vaalipuheita varten. Kukin ehdokas saa kirjoittaa puuhun yhden esittelyn itsestään. Ei keskustelua.

Vaalien säännöt: (29195.1)
Vaalikeskustelu/väittelyt: (29197.2)

This Post:
00
29196.3 in reply to 29196.2
Date: 5/8/2008 3:03:38 AM
Overall Posts Rated:
22
Elikkäs lähdin ehdokkaaksi mj-vaaleihin lähinnä siitä syystä, että maajoukkueemme ei ole pelannut niin hyvin kuin olisi ollut mahdollista. Kaksinkertaisena cup-voittajana ja nopeana nousijana kolmosdivarista maamme pääsarjaan tiedän miten joukkueesta saadaan kaikki irti tiukassa tilanteessa. Pidemmittä puheitta siirrän pallon teille arvon äänestäjät. :)

From: Pleksi
This Post:
00
29196.4 in reply to 29196.3
Date: 5/8/2008 2:20:14 PM
Trauma Basket
II.4
Overall Posts Rated:
2828
Second Team:
PTSD Basket
Hyvät Buzzerbeaterin suomalaiset pelaajat,
Nyt on kaksi kautta takana ensimmäisen mj-valmentajan alaisuudessa ja on aika uuden äänestyksen. Olen valmis haastamaan kaikki muut mj-valmentajan paikkaa havittelevat pelaajat. Joukkueeni on pelannut nyt kaksi kautta pääsarjassa hyvällä menestyksellä. Jos te, hyvät BB:n pelaajat, valitsette minut yritän parhaani mukaan nostaa maajoukkueemme parhaisiin mahdollisiin saavutuksiinsa. Muistakaa vain äänestämällä voitte vaikuttaa maajoukkueen valmentajaan.

From: hespa
This Post:
00
29196.5 in reply to 29196.2
Date: 5/8/2008 3:28:48 PM
Overall Posts Rated:
33
Tervehdys vaan!
Yksinkertainen tavoitteeni on johtaa Suomi BB:n maailmankartalle suurella kunnianhimollani ja halullani kehittää itseäni ja Suomen BB-kulttuuria.
Suoraansanottuna en luule olevani Suomen paras manageri, mutta potenttiallisimpia sen sijasta olen.
Jos kerran en ole parhaimpia, niin miksi haen Suomen manageriksi?
- Uskon todella kehittyväni parhaimpiin tämänlaisten haasteiden avulla ja nuoresta iästäni johtuvan nopean oppimiskyvyn johdosta.
BB-meriittini on vaatimaton ensimmäisen kauteni runkosarja voitto.
Vapaa-ajallani minulla on todella hyvin aikaa BB:e ja käynkin täällä päivittäin. Koripallosta ja BB:ä vastaavasta jalkapallopelistä, Hattrickista uskon olevan paljon hyötyä manageri-urallani.

Toivottavasti saitte hyvän kuvan minusta mangaerina, ja ei muuta kuin äänestämään

Message deleted
This Post:
00
29196.7 in reply to 29196.3
Date: 5/8/2008 4:13:52 PM
Pehmeät Tyttö Norsut
III.7
Overall Posts Rated:
405405
Alkuun pieni esittely itsestäni. Olen parikymppinen koripalloilija Raumalta ja pelannut BB.tä siitä lähtien kun se Suomessa alkoi viime lokakuussa. Saavutuksina pelistä löytyy kaksi Suomen mestaruutta. Lisäksi olen ollut mukana auttamassa alkuperäisen maajoukkueen kokoamista.

Mielestäni tällä hetkellä Suomen maajoukkueella olisi mahdollista tavoitella paikkaa EM-kisoissa ja se tulee olemaan päätavoite mikäli minut tehtävään valitaan. Toinen suuri haaste tulee olemaan uusien ja potentiaalisten pelaajien tehokas kartoittaminen sekä osalla jopa nostaminen maajoukkueen matkaan. 18pelaajan kokoonpanoon olisi tarkoitus tarjota paikka jopa kuudelle uudelle tulevaisuuden nimelle.

Tehokkaan scouttauksen mahdollistamiseksi on tarkoituksenani koota vähintään kolmen ja ehkä jopa 5 valmentajan rinki, joka toimii apunani pelaajien kartoituksessa ja seurannassa. Tällä hetkellä itseni lisäksi tehtävään on suostunut mahe (ministars) sekä toinen vielä nimettömänä omasta pyynnöstään pysyttelevä valmentaja.

Maajoukkueen tämän hetkinen tila on viime aikoina ollut erittäin nousu johteinen ja mielestäni siitä olisi hyvä jatkaa kohti tulevia EM-karsintoja. Uskon että viimeistään kaudelle 7 Suomi saadaan pelaamaan kisoissa mikäli nykyisten pelaajien kehitys jatkuu ja uusien pelaajien potentiaali saadaan jalostettua maajoukkueen käyttöön tehokkaasti.

Enään onkin vain äänestäjistä kiinni, että päästäänkö aloittamaan projektia jolla Suomalainen BB-koripallo viedään kisoihin asti.

NaiCou

This Post:
00
29196.8 in reply to 29196.7
Date: 5/9/2008 3:40:17 PM
Overall Posts Rated:
00
Tervehdys vaan kaikille!

Mitä tarvitaan maajoukkueen peräsimeen löytyy minusta: minulla on ihan hyvä kokemus pelistä, minulla koripallo tausta, Hattrick managerointi peliäkin on tullut pelattua useamman vuoden, tärkeä asia, joka tulee aina esille minulla on aikaa ja käytän useita tunteja Buzzerbeateriin muutenkin, ja uskallan väittää, että oma joukkueeni on yksi suomen parhaimmista joukkueista.

Minullakin EM-kisoihin on suunnattu, ja viimeistään kaudella 6 olisi taivoitteet täytetty. Itsellänikin oli jo muutama viikko sitten jo tuo sama idea eli ryhmän kokoaminen. Ryhmässä on jo kaksi jäsentä ja muutamaa henkilöä olen ajatellut vielä kysyä mukaan. Pienet esittelyt nimettömänä näistä kahdesta jäsenestä, ensimmäinen on matikka nero joka osaa laskea otteluiden tuloksia aika tarkalleen, tietysti otteluissa on tietysti tuurinkin osuus, joka hieman tietysti sotkee vähän, mutta erot eri taktiikoilla hän osaa laske aika tarkasti. Hänellä on myös Hattrick tausta ja osaa sielläkin laskea tulokset maalin tarkkuudella ja virheitä tulee aika harvoin. Pienehkön kokemuksen takia hän ei ole vielä ehtinyt selvittää kaikkea pelimoottorista ja sen saloista. Toinen taas on hieman kokeneempi peli tausta myös Hattrick tausta löytyy, ja hänellä on loistava kyky löytää kyvykkäitä pelaajia maajoukkueeseen.

Kiitos, että jaksoitte lukea tämän pienen tekstin pätkän ja muistakaa se, että en vain itse vaikuta maajoukkueeseen ryhmäni kanssa, vaan kaikki ovat siinä mukana samalla mitalla kehittämässä maajoukkuetta treenaamalla pelaajia ja antamalla "risuja ja ruusuja" joukkueen parantamiseen, ja toivottu foorumin tiedotus kohta maajoukkueen etenemisestä tulee hoitumaan helposti.

Kiitos vielä kerran ja muistakaa äänestää.

-Murfield-
Vaalien ehdokas numero 1

This Post:
00
29196.9 in reply to 29196.1
Date: 5/10/2008 5:01:31 AM
Overall Posts Rated:
2626
No nyt on tullut aika tuoda itsenikin esiin, kun olen hieman katsellut uusien ehdokkaiden lupauksia ja panettelua. Totta on etten ole ollut riittävästi äänessä, mutta ehkä asiassa on myös toinen puoli, tämä paikka tulee aina olemaan tuulinen ja koskaan ei tule olemaan aikaa, jolloin kaikki pelaajat olisivat tyytyväisiä MJ:n toimintaan. Olen koettanut pitää itseni sitoutumattomana minnekään yksittäiseen joukkueeseen ja nimenomaan Suomen joukkueen puolella ja siksi olen koettanut etsiä pelaajia kaikista seuroista eri sarjatasoilta.
Olen mielestäni onnistunut joukkueen kanssa varsin hyvin ottaen huomioon, mitkä olivat lähtökohdat aloittaessa. Apua olen koettanut foorumien kautta pyytää, mutta jostain syystä se mitä olen hakenut ei ole saanut teiltä odotettua vastakaikua.
Mielestäni joukkueessa pitää pelata parhaat mahdolliset saatavilla olevat pelaajat. Se, että ovatko nyt ringissä olevat pelaajat parhaat mahdolliset on aivan mahdoton sanoa, koska joukkueita on todella paljon ja tiedot joita MJ valmentajalla on käytössä ei aina ole riittäviä. Uskoisin että nyt olen huomattavasti valmiimpi viemään Suomea edelleen ylöspäin ja iloman muuta teidän kaikien tuella. Omiksi vahvuuksiksi lasken juuri joukkueen nykykunnon tuntemisen ja pelitaktiset tiedot joita olen oppinut viime kausien aikana (MJ ei ole sama asia kuin oma joukkue sarjoissa).
Suomi on kuitenkin noussut MJ-rankingissa kaudellani jonkin verran ja olen varma, että nousujohteinen suunta tuloee jatkumaan.

Toivoisin saavani luottamuksenne vielä jatkossakin ja lupaan viedä Suomea eteenpäin nyt kun alku on rakennettu.

-Oldtimer-