BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Ehdokkaiden puheet / National Team Speeches

Ehdokkaiden puheet / National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
59242.2 in reply to 59242.1
Date: 11/19/2008 1:54:41 AM
Overall Posts Rated:
587587
Tämä puu on valmentajaehdokkaiden vaalipuheille. Jokainen ehdokas saa kirjoittaa puuhun yhden puheen. Muuta keskustelua ei sallita. Säännöt löytyvät puusta (59241.1) ja vaalikeskustelut käydään puussa (59243.1).

Last edited by GM-WallyOop at 11/19/2008 1:55:10 AM

Message deleted
This Post:
00
59242.4 in reply to 59242.2
Date: 11/20/2008 4:44:12 AM
Pehmeät Tyttö Norsut
III.7
Overall Posts Rated:
405405
Hyvät ehdokkaat sekä äänestäjät. Nimeni on NaiCou ja toimin tällä hetkellä Suomen maajoukkueen valmentajana sekä SM-Koris joukkue Sademetsän Sotureiden käskyttäjänä.

Ensin pieni pätkä itsestäni kaikille. Olen 21-vuotias koripalloileva pienen tytön isä Raumalta.
Koripallo on iso osa arkea niin pelaamisen, valmentamisen, tuomaroinnin kuin tottakai myös buzzerbeaterin muodossa.
Lisäksi tytär pitää huolta ettei elämä käy tylsäksi. Kielitaito rajoittuu kyllä suomen lisäksi kohtuu hyvää englantiin, välttävään ruotsiin sekä todella auttavaan saksaan.

Buzzerbeaterin olen aloittanut vuosi sitten lokakuussa aivan ensimmäisten joukossa Suomessa ja sitä kautta pelissä on ehtinyt nähdä jo monenlaista hyvää kuin huonoakin muutosta.
BB.ssä kaikki paitsi MM-kisat koettu tähän mennessä. Aina ei toki ole kaikki mennyt putkeen, mutta jokaisesta kilpailusta on jäänyt omat kokemuksensa.

Suomen maajoukkueen tulevaisuus näyttää mielestäni erittäin hyvältä ja olisin erittäin mielelläni jatkamassa työtä ainakin vielä toisen kaksi kautta kestävän periodin.
Nyt ensimmäistä kertaa on lähtökohtaisesti Suomella kansainväliset mitat täyttävä pelintekijä aloitukseen ja turhaan ei olla painotettu pelintekijöiden puutetta sillä kahden kauden takaisesta tilanteesta edistys on ollut huimaa.
U21 joukkueesta löytyy jo nyt erittäin varteen otettavia pelaajia tälle paikalle. Lisäksi kaudella 6 ongelmaksi muodostunut isojen pelaajien puute saatiin paikattua kun parivaljakko Strömberg-Kalavainen kasvoi takaisin maajoukkueen käyttöön.

Mikäli tehtävässä saan jatkaa niin pyrin viemään Suomen vähintään alkulohkosta jatkoon tulevissa EM-kisoissa. Jatkosarja olisi mielestäni hyvä saavustus meiltä jonka jälkeen on vain taivas rajana.

Jatkossa myös yhteistyön merkitys U21-joukkueen kanssa tulee kasvamaan, koska suurinosa tulevaisuuden suomalaisista tähdistä tulee läpi käymään myös U21-joukkueen ja sitä kautta vasta MJ.n palvelukseen.
Omat välini U21-joukkueen johtoon ovat kunnossa ja yhteistö oldtimerin kanssa on sujunut mallikkaasti.

Lopulta kuitenkin äänestäjät ratkaisevat olenko myös tulevan kauden Suomen peräsimessä. Varmaa on kuitenkin että viime vaaleissa voittoon riittänyt äänimäärä ei tällä kertaa riitä edes jatkokierroksille(toivottavasti).

NaiCou
Suomi
Sademetsän Soturit

From: Pleksi
This Post:
00
59242.5 in reply to 59242.4
Date: 11/20/2008 8:07:15 AM
Trauma Basket
II.4
Overall Posts Rated:
2828
Second Team:
PTSD Basket
Tervehdys Suomen BB-pelaajat.
Olen Pleksi ja haen paikkaa maajoukkueemme valmentajaksi. Itse olen tasaisen pääsarja menestyksen omaavan Rauma Basketin manageri. Kaudelta 3 saakka olen tätä peliä pelannut, joten kokemusta pelistä löytyy.
Tavoitteina maajoukkueen kanssa ovat yhteistyö U21-mj:n kanssa ja pärjääminen tulevissa MM-kisoissa. Koitan kommunikoida pelaajien kanssa mahdollisimman paljon, jotta saamme parhaan mahdollisen joukkueen kasaan maamme pelaajista.

Äänestäjät lopullinen päätös on teidän. Paras ehdokas voittakoon.

-Pleksi-

From: hoo-cee
This Post:
00
59242.6 in reply to 59242.5
Date: 11/20/2008 10:13:08 AM
Overall Posts Rated:
106106
Arvoisa vaalikarja!

Niin kauan kuin rivimanagerin perustiedot maajoukkueesta ovat tasolla, että "meillä oli muuten eilen peli", niin lienee aivan se ja sama millä ranking-sijoituksella meidän maajoukkueemme pelaa. Tai missä sarjassa maajoukkue pelaa karsintalohkomme jälkeen.

Jos maajoukkuevalmentaja vuoden aikana kirjoittaa maajoukkuetta käsittelevään topicciin 23 viestiä, niin ei voida puhua mitenkään aktiivisesta tiedottamisesta: (5324.1). Tietysti vastakaikukaan ei ole ollut sitä parasta mahdollista, mutta ainakin reilusti enemmän yritystä pitäisi maajoukkuevalmentajalta löytyä.

Tältä suunnalta löytyy enemmän panostusta konffiaktiivisuuteen - puhun sitten vaikka yksin maajoukkuetopicissa. Silloinhan pystyy suurimman osan ajasta olemaan muiden keskustelijoiden kanssa samaa mieltä. Ja sitä kautta toivottavasti saadaan muitakin managereita aktivoitua pikkuhiljaa seuraamaan maajoukkueemme edesottamuksia ja ehkä jopa kirjoittamaan niistä.

Ääniänne toivoen ja yhteisöllisyyden puolesta puhuen

- hoo-cee

Message deleted