BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Ehdokkaiden puheet / National Team Speeches

Ehdokkaiden puheet / National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Pleksi
This Post:
00
93523.4 in reply to 93523.3
Date: 6/2/2009 1:49:24 PM
Trauma Basket
II.4
Overall Posts Rated:
2828
Second Team:
PTSD Basket
Terve,

Jälleen kerran ilmottaudun mukaan vaaleihin. Maajoukkueen kulkua olen seurannut jo sen alusta alkaen ja olen ollut mukana kantamassa kortta kekoon pelaajien etsimisen saralla.

Pelaajia maajoukkueeseen on tullut hyvin eri paikoille, toisille enemmän ja toisille vähemmän. Yhteistyö maajoukkueen ja U21-joukkueen kanssa on erittäin tärkeää tulevien pelaajien kannalta. Toivottavasti uusia pelaajia takakentälle löytyy, sillä niitä maajoukkue tarvitsee.

Jos jotain kysyttävää ilmenee, niin saa ja pitää kysyä vaalikeskustelussa.

-Pleksi, Rauma Basketin manageri-

From: panu93
This Post:
00
93523.5 in reply to 93523.4
Date: 6/4/2009 4:39:09 PM
Overall Posts Rated:
11
Hoi !

Minä, panu93 ilmoittaudun suureen vaalitaistoon ensikertalaisena. Tällä hetkellä suurin osa teistä ihmettelee "kuka hitsin panu93?" ja sen takia kerronkin itsestäni ja siitä miksi ilmoittauduin.

Olen tahkonnut buzzeria manatserina vasta 5 kautta mutta olen seurannut pelin kehittymistä ns. "salaa" jo pienestä pitäen. Rakastan koripalloa ja siksi rakastankin myös tätä suurenmoista peliä. Intohimoihini kuuluvat myös kissat, jädee ja karkki. Lempiruokiini kuuluu pasta napoliTANJA sekä spydäri. Naismaku on kaikkiruokainen. (Tykkään myös poneista)

Sitten MJ-asiaan! Ainakun katson Suomen maajoukkueen pelaavan, sisälläni velloo hulivili. Näen pelaajissa sellaista potskua jota nykyinen manatseri ei näköjään saa irti millään ilveellä. Joskus mieleeni pilkahtaa ajatus miksi Herra Ö ei pelaa takamiehenä vaan pelinrakentajana. Suomen kansa on 90% paskahousuja mutta pystyisin luultavasti tekemään asialle jotain. Pystyisin nostamaan Suomen maajoukkueen AIVAN uudelle tasolle. Tunnen pelaajat sillä olen seurannut suurinta osaa heistä jo kaudesta 2 lähtien. Pystyisin nappaamaan joukkueeseen muutaman taikurin AIVAN pimennosta. Minulla todella olisi halu luotsata Suomi huipulle tai edes todella kovaan nousuun. Tunnen sen sisälläni !

Valitse siis minut jos haluat Suomesta tulevaisuuden huippujoukkueen !

Kiitos suunvuorosta, panu93

From: JuhoDUD
This Post:
00
93523.6 in reply to 93523.1
Date: 6/5/2009 11:39:56 AM
Overall Posts Rated:
00
Nyt voitaisiin kokeilla jotain aivan uusia nimiä kuin näitä samoja vanhoja nimiä joilla ei ole tuloksia syntynyt haluttuun tapaan, rankingiä pitäisi nostaa vähintän 30 sijalla tulevaisuudessa.Ja olen aivan varma että monta uutta tähteä on vielä löytämättä. Jos minä olisin suomen manageri muutoksia tulisi tuntuvasti ja uskon että se näkyisi peleissä positiivisesti ja ranking listoilla kauden loputtua.En rupea selittämään kuinka tulisin viettämään monia tunteja aikaa scoutatessa pelaajia ja vastassa olevia joukkueita koska nämä ovat aivan selviä asioita suomen joukkueen ja minkä vain joukkueen managerina

Last edited by JuhoDUD at 6/5/2009 1:58:40 PM

Message deleted
From: gaines
This Post:
00
93523.8 in reply to 93523.1
Date: 6/5/2009 12:59:23 PM
Overall Posts Rated:
44
Hei kaikille managereille! Buzzerbeater on intohimoni vietän tunteja koneellani pelatessa tätä peliä ja tutkiessani muita joukkueita.Olen pelannut oikesti koripalloa 6 vuotta minkä takia minulla on vahva pelikäsitys. Miksi äänestäisit minua? Olen valmis vaihtamaan taktiikoita sekä scouttaamaan vastustajat hyvin ja sen lisäksi olen yhteistyöhaluinen muiden managerien kanssa. Vietän tunteja pelin ääressä ja se aika tuplaantuu jos pääsen suomen manageriksi. Olen valmis yhteistyöhön U21 valmentajan kanssa.Parahin terveisin gaines.