BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Ehdokkaiden puheet / National Team Speeches

Ehdokkaiden puheet / National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Pleksi
This Post:
00
59242.5 in reply to 59242.4
Date: 11/20/2008 8:07:15 AM
Trauma Basket
II.4
Overall Posts Rated:
2828
Second Team:
PTSD Basket
Tervehdys Suomen BB-pelaajat.
Olen Pleksi ja haen paikkaa maajoukkueemme valmentajaksi. Itse olen tasaisen pääsarja menestyksen omaavan Rauma Basketin manageri. Kaudelta 3 saakka olen tätä peliä pelannut, joten kokemusta pelistä löytyy.
Tavoitteina maajoukkueen kanssa ovat yhteistyö U21-mj:n kanssa ja pärjääminen tulevissa MM-kisoissa. Koitan kommunikoida pelaajien kanssa mahdollisimman paljon, jotta saamme parhaan mahdollisen joukkueen kasaan maamme pelaajista.

Äänestäjät lopullinen päätös on teidän. Paras ehdokas voittakoon.

-Pleksi-

From: hoo-cee
This Post:
00
59242.6 in reply to 59242.5
Date: 11/20/2008 10:13:08 AM
Overall Posts Rated:
106106
Arvoisa vaalikarja!

Niin kauan kuin rivimanagerin perustiedot maajoukkueesta ovat tasolla, että "meillä oli muuten eilen peli", niin lienee aivan se ja sama millä ranking-sijoituksella meidän maajoukkueemme pelaa. Tai missä sarjassa maajoukkue pelaa karsintalohkomme jälkeen.

Jos maajoukkuevalmentaja vuoden aikana kirjoittaa maajoukkuetta käsittelevään topicciin 23 viestiä, niin ei voida puhua mitenkään aktiivisesta tiedottamisesta: (5324.1). Tietysti vastakaikukaan ei ole ollut sitä parasta mahdollista, mutta ainakin reilusti enemmän yritystä pitäisi maajoukkuevalmentajalta löytyä.

Tältä suunnalta löytyy enemmän panostusta konffiaktiivisuuteen - puhun sitten vaikka yksin maajoukkuetopicissa. Silloinhan pystyy suurimman osan ajasta olemaan muiden keskustelijoiden kanssa samaa mieltä. Ja sitä kautta toivottavasti saadaan muitakin managereita aktivoitua pikkuhiljaa seuraamaan maajoukkueemme edesottamuksia ja ehkä jopa kirjoittamaan niistä.

Ääniänne toivoen ja yhteisöllisyyden puolesta puhuen

- hoo-cee

Message deleted