BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Vaaliväittelyt / National Team Debate Thread

Vaaliväittelyt / National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: possu

This Post:
00
122514.79 in reply to 122514.78
Date: 12/19/2009 6:07:43 AM
munkki possut
II.1
Overall Posts Rated:
210210
No muitten pelintekijöitten taitoja en tarkkaan tiedä joten varmuutta ei ole. Palkkoja kun katson niin Telling on kärjessä joten sillä perusteella kyllä. Zafmanin kanssa olen puhunut kyllä, että muut ovat joissakin tasoissa parempia kuin Telling, mutta Telling on tasasempi. Vaikea päätös olisi varmasti.

From: gaines

This Post:
00
122514.80 in reply to 122514.74
Date: 12/19/2009 6:16:47 AM
Overall Posts Rated:
44
"Millaista taktiikkaa suosisit peluutuksessa, jos sinulla olisi käytettävissäsi pelaajat joiden taidot tukisivat juuri omaa peluutustapaasi?"

Ulkoa tykkään paljon pelata, mutta vaaralisin joukkue on mikä pystyy pelaamaan sekä sisältä että ulkoa. Joten kallistuisin siihen että molempien hyökkäyksien pitäisi olla yhtä hyviä. Niin ja sillon kun pelataan ulkoa niin parhaimmat levyrimiehet on korinalla tietysti.


-gaines-

This Post:
00
122514.81 in reply to 122514.80
Date: 12/19/2009 8:52:04 AM
Red Admirals
III.7
Overall Posts Rated:
6666
Olisihan tuo mielenkiintoinen tehtävä, mutta suurin este miksi en edes yritä hakea on onnettoman surkea kielitaito, kartta kädessä pärjää kyllä ulkomailla, mutta tekstin suomentaminen tai kirjoittaminen englanniksii ei toimi kovinkaan ihmeellisesti.

Toinen syy on vielä se, että pelissä on paljon itsekin opittavaa taktiikka puoli tuntuu olevan vieläkin välillä pahasti hakusessa.

From: Pleksi

To: ietu
This Post:
00
122514.82 in reply to 122514.73
Date: 12/19/2009 9:07:18 AM
Trauma Basket
II.4
Overall Posts Rated:
2828
Second Team:
PTSD Basket
Itse taas mietin että milloin oikein Pleksi on aikeissa vastaamaan kysymyksiin.

Vastaan jahka ehdin, mutta minulla on ny valitettavasti ollut sen verran kiirettä etten ole ehtinyt vastata vielä. Mahdollisesti vastauksia tulee illalla, jos oman koneen nettiyhteys antaa myöten.

From: ietu

This Post:
00
122514.83 in reply to 122514.82
Date: 12/19/2009 11:22:21 AM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
sitä odotellessa =)

From: Pleksi
This Post:
00
122514.84 in reply to 122514.27
Date: 12/19/2009 4:19:34 PM
Trauma Basket
II.4
Overall Posts Rated:
2828
Second Team:
PTSD Basket
Onko teillä mielestänne kielitaito tarpeeksi vahva jotta pystytte keskustelemaan ulkomaisten managerien kanssa pelaajista ja heidän tarpeistaan?
Uskoakseni omaan kielivalikoimaan kuuluvat englanti, espanja sekä ruotsi riittävät keskustelujen pohjiksi.
miten olit ajatellut hoitaa uusien kykyjen scouttauksen? Ajattelitko edetä kuten zafman on jo esittänyt vai olisiko sinulla jokin muu taikakeino löytää ne potenttiaaliset tähdet mukaan leikkiin?
Tietysti pelipaikka vastaavat helpottaisivat omalla tavallaan scouttaamista sekä vähentäisi bb-postien määrää itseltä. Kuitenkin scouttaus tapahtuisi mieluusti osittain yhdessä U21-valmentajan kanssa (jo yli-ikäisiksi ehtineet pelaajat, tulevaisuuden tähdet yms.) sekä innokkaimpien suomalaisten apumiesten kautta(ei pelipaikka kohtaista).
miten peluuttaisitte ensi kaudella suomen maajoukkuetta?
Taitojen ja pelikuntojen puitteissa peluutus tapahtuisi ehdottomasti. Tietysti peluutus riippuu vastustajista myös.
Mitenkäs sinun valintasi voisi kasvattaa varsinaisen maajoukkueen tunnettavuutta ja kuinka pitäisit suomalaiset maajoukkue toiminnassa mukana?
Kyllähän sitä tulisi ajan puitteissa kirjoiteltua ennakkoanalyysejä tulevista otteluista sekä mahdollisesti myös otteluista jälkipuinteja.
kuinka aktiivisia bb:ssä olette?
Kyllähän sitä BB:ssä tulee päivittäin vietettyä aikaa vähintään se tunnin verran ja seuraan foorumeita, vaikka en kirjoitakkaan itse paljoa.
Miten näet, että puolustuspelin uudistukset tulevat vaikuttamaan pelaajavalintoihisi?
En usko uudistusten vaikuttavan pelaaja valintoihin hirveästi, mutta uudistukset saavat tarkkailemaan enemmän pelaajien monipuolisuutta.
Millaisia valintoja kokemuksesi perusteella siis maajoukkueessakin päästään tekemään?
Valintojahan oikeastaan koko pesti on. Pitää valita oikea taktiikka tiettyä vastustajaa vastaan, kuka pelaa ja millä paikalla pelaaja ja ottaako pelaajaa mukaan lainkaan joukkueeseen jos ei saa treeniä tai on koko ajan myynnissä.
Millaista taktiikkaa suosisit peluutuksessa, jos sinulla olisi käytettävissäsi pelaajat joiden taidot tukisivat juuri omaa peluutustapaasi?
Materiaalin ollessa oikeanlainen pelaisin suurimmaksi osaki perushyökkäystä antaen näin mahdollisimman vaikean puolustus mahdollisuuden vastustajalle. Levypallo pelaaminen olisi erittäin tärkeässä osassa myös pelien voittamiseen.



From: zafman

This Post:
00
122514.85 in reply to 122514.84
Date: 12/19/2009 5:31:44 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
(122514.38) Tuossa on noi omat kyssärini, joihin erittäin mielelläni kuulisin vastauksen.

From: Pleksi

This Post:
00
122514.86 in reply to 122514.85
Date: 12/19/2009 5:55:25 PM
Trauma Basket
II.4
Overall Posts Rated:
2828
Second Team:
PTSD Basket
Mitkä ovat riittävät puolustutaidot maajoukkueeseen pääsylle pelipaikkaikohtaisesti?
Takakentälle mieluusti puolustusta saisi olla vähintään tasoa 13. SF paikalla puolustus tasoa on vaikea määritellä, koska SF voi vaihdella pelistä riippuen. Mieluusti SF paikalla puolukset saisivat molemmat olla 10 tai yli. Korinalle tarvitaan kova puolustus jolloin taso 14 on sopiva mielestäni minimiksi. Tosin jos pelaajalla on riittävästi myös muita avuja, niin silloin hieman huonomman puolustustason voi antaa anteeksi.

Ja kun kyselit onko minulla parempaa tietoa oman väitteeni takakentän vahvuudesta niin voin sanoa, että tuskin minulla on aivan yhtä hyvä kuva pelaajien taidoista kuin sinulla, mutta uskon tietäväni pelaajista yhtä sun toista hyödyllistä asiaa.

From: zafman

This Post:
00
122514.87 in reply to 122514.86
Date: 12/19/2009 6:02:40 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Ok. Noi pakit onkin jo melkein kaikilla majussa noilla parhaimilla tolla tasolla tai paremmat, joten ei tässä nyt niin radikaalia peluutusmuutosta tapahtuisi, jos sinunt valitaan. Halusivan vaan tosiaan tietää mitä pidät kovana tasona maajoukkueen pakiksi.

From: panu93
This Post:
00
122514.88 in reply to 122514.87
Date: 12/20/2009 12:11:58 PM
Overall Posts Rated:
11
**** **** **** ****!

Täällä panu93, kuuleeko maa?

Yleensä en vissii kiroile yleisillä paikoilla, mutta nyt harmittaa vain niin vietävän paljon!

Useat ihmiset ovat vamasti toivoneet, että olen kuollut, kun ministä ei mitiin ole kuulunut. En kuitenkaan halua kuolla. Olisin ollut näissä vaaleissa elämäni tikissä..

Niinkuin jotkut kuitenkin tietävät, olen kuin olenkin ollut vain kuussa viimeiset vuoden päivät suorittamassa erittäin salaista tehtävää. Täällä aluksessa on netti toiminut moitteettomasti, ja olen visioinutkin one man showni tulevaisuutta kohti SM-Korista SEKÄ Suomen rakkaan MJn tulevaisuutta - tauotta. Mutta nyt.. Olin viikon KANArian saariryhmillä lomailemassa pitkän kuumatkan jälkeen, ja siellä netti ei toiminut.. Missasin siis hetken, jota olen noin vuoden suunnitellut! Minua harmittaa.. vain harmittaa.. DOU.

Tietysti haluaisin, että tuttu ja turvallinen johtoporras tekisi poikkeuksen ja ottaisi minut vielä taistoon mukaan, mutta en usko että se on enään mahdollista. Haluan itkeä, mutten itke - haluan nauttia elämän parhaasta ajasta, vaaliajasta!

Haluan kuitenkin vilppittömästi sanoa, että minulla olisi ollut todella paljon pikku ideoita, joilla hienosäädettäisiin Suomen Maajoukkueen tulevaisuutta, lähelle koko maapallon kärkeä(Täällä kuussa omat rankingit). Yksi pikkuideoistani - minkä voin tällä kertaa paljastaa on Suomen uusi logo! Poni on vanhanaikainen idea, suorastaan paska. Maamme uusi logo koostuisi ajankohtaisesti possun päästä(nenä on koripallon näköinen), joka hymilee ja sanoo: Meillä ei oo nuha, olemme valiojoukot. Lisäksi Suomen sloganiksi olisi tullut: Emme tee koreja, teemme historiaa! Muita suunnitelmiani en paljasta, säästän ne ensi kertaan - En kuitenkaan vaikene, yritän pulpauttaa kaiken tietämykseni tulevien päivien aikana. Olen kuitenkin vanha kettu näissä vitun hienoissa hommissa.

Haluaisin todella rakkaan maani peräsimeen toteuttamaan visioitani, ja uskon että lääkkeet ja yrtit, mitä kuusta olen poiminut toimisi todella pelaajiin sekä koko Suomen helvetin hienoon koriskansaan.

Lopuksi täytyy vielä ilmoitella, että edelleen.. Voi helvetin kuustoista minii vitittää niin paljon, että posket punottaa. En voi kuin anoa lupaa tulla mukaan, mutta olenhan realisti - alan valmistautua jo seuraavaan koitokseen.

En vaikene, mutta kiitän puheenvuorosta, teidän, panu93!

EDIT: Kielenkäyttö

Last edited by GM-WallyOop at 12/20/2009 12:25:41 PM

From: toppeli

This Post:
00
122514.89 in reply to 122514.88
Date: 12/20/2009 12:44:27 PM
Overall Posts Rated:
00
Aplodeja aplodeja!!!
Kiitoksia panu93 osallistumisestasi keskusteluun, vaikket ikävä kyllä päässytkään tällä kertaa vaaleihin mukaan; ehkä sitten ensi kerralla...
Toivottavasti jaksat, kuten mainitsit, silti osallistua väittelyihin, sillä se on olennainen osa Suomen maajoukkueen tulevaisuutta. Logoideasikin vaikutti lupaavalta :)
Jatketaan pilke silmäkulmassa ;-)

Advertisement