Σας χρωστάω μια συνέντευξη!
Ο Ηλίας όχι του 16ου, αλλά ο GM των Overdose Crew μας έδωσε μια πολύ δυνατή συνέντευξη! Όριμος και προσγειωμένος παρά το νεαρό της ηλικίας του, απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις!
Πες μας ποιος είσαι (ηλικία, όνομα, οικ.κατάσταση, χρόνια ενασχόλησης με μπάζερ, τόπος κατοικίας)Ονομάζομαι Ηλίας και είμαι 21 χρονών. Είμαι φοιτητής στην Χιο με καταγωγή από την Κρήτη. Ασχολούμε με το Buzzer από την σεζόν 16 με ένα νεκρό διάστημα 2-3 σεζόν ανάμεσα όπου ήταν μεγάλο πισογύρισμα για την ομάδα.
Πως επέλεξες το nickname σου?ilias41: Το 41 προκύπτει από τον μονο συμπαθή Γερμανό, το μεγάλο Dirk.
Πως επέλεξες το όνομα της ομάδας σου?Overdose ηταν το crew μου ας πουμε όταν ημουν 15. Τοτε που είχαμε όνειρο να γίνουμε Rappers (Γελάει ο κόσμος).
Ποια είναι η καλύτερή σου στιγμή στο παιχνίδι μέχρι σήμερα?To πρωτάθλημα την σεζόν 27 στην IV και η πορεία στους 64 του κυπέλλου την ίδια σεζόν όπου μας απέκλισε ο Thrylos BC από την Α1 μια από τις καλύτερες ομάδες τοτε όλου του game.
Συνολικά είσαι ευχαριστημένος με τι έχει πετύχει η ομάδα σου?νομίζω πως ναι για το παιχνίδι μπήκαμε και ετσι συνεχίζουμε.... με τα κάτω και τα επάνω του , ανάλογοα κια με τοχρόνο που έχουμε πλεόν
Ποτέ δεν μπορείς να είσαι ευχαριστημένος όταν δεν ανήκεις στην αφρόκρεμα. Sky is the limit όπως λέμε στο χωριό μου και την μέρα που θα κερδίσουμε το πρωτάθλημα στην Α1 θα σταματήσουμε και το παιχνίδι. Τότε θα είμαι ευχαριστημένος.
Ποιοι είναι οι στόχοι σου για φέτος και ποια τα μπαζερικά σου όνειρα?Φέτος δεν υπάρχει αγωνιστικός στόχος και έτσι έχουμε επικεντροθεί κυρίως στα εξωαγωνιστικά όπως την επέκταση του γηπέδου που πλέον φτάνει τις 15.000 θέσεις μαζί με την επέκταση που γίνεται αυτές τις μέρες.
Αν το ΤΡΙΠΟΝΤΟ έπαιρνε συνέντευξη από έναν παίκτη σου, ποιος θα ήθελες να είναι αυτός?To αστέρι μου ταξίδεψε προς Ρουμανία μεριά.. Μάλλον το ΤΡΙΠΟΝΤΟ δεν θα ενδιαφερόταν για κανένα παίκτη από το σημερινό ρόστερ.